Sunday, August 9, 2015

Javaspa Lemon

Ramai juga yang tanyakan Javaspa. Kenapa tak jual sekali. Sebenarnya, saya tengah cari harga yang terbaik dari supplier lain. Nampak gayanya. Ini harga yang termampu saya tawarkan kepada anda semua. Sila rujuk senarai harga dibawah.

Apa yang menarik Javaspa ialah, anda bukannya beli 1 botol sahaja. Tetapi anda dapat 2 botol. Sebab, setiap kemasan, anda akan terima dapat 1 botol 10ml dan 1 botol 5ml secara percuma.

Botol kiut ni boleh disimpan di dalam poket.

Kos penghantaran agak mahal sedikit daripada Freshcare dan VFresh sebab ada lebihan botol dalam setiap kotak. Kiranya ada 24 botol dalam satu kotak.

Ini adalah maklumat Javaspa daripada laman web rasmi.



Minyak Angin Aromatherapy Roll-On

Minyak Angin Aromatherapy "JAVASPA" diformulasi dari bahan bahan alami : Menthol, Champhor dan Essensial Oil yang dikemas dalam botol Roll On yang praktis dan modern.

Memberikan sensasi hangat, sejuk dan menyegarkan (Refreshing) sehingga dapat membantu meredakan masuk angin, melegakan perut kembung, meringankan gejala flu, sakit kepala dan mabuk perjalanan.

Minyak Angin Aromatherapy "JAVASPA" Lemon dapat membantu mengurangi stres dan anti depresi, memperbaiki mood dan menenangkan pikiran serta memberi rasa segar.

Komposisi :
Setiap 1 ml mengandungi
Menthol 20 % Camphora 4 % Essential Oil Lemon 10 % Base Ad 100 %
INDIKASI
Membantu meredakan sakit kepala, perut kembung, masuk angin, mabuk perjalanan, dan meredakan gejala flu. Bisa digunakan sebaga aromaterapi.

CARA PEMAKAIAN
Gosokkan secukupnya pada bagian yang memerlukan. 


Volume : 5 ml, 10 ml

FreshCare Borong

Pemilik

Saya menjual produk daripada Indonesia seperti Freshcare dan Vfresh pada harga borong dan lebih murah daripada harga pasaran agar pembeli dapat menawarkan harga yang kompetetif.

0 comments:

Post a Comment

OvenSarikin & Oven Kek Lapis . Powered by Blogger.

 
biz.