Thursday, December 31, 2015

Harga Baru Akan Dikemaskini


Harga akan naik pada 2016. Oleh itu, saya akan kemaskini harga terkini dan jadual harga. Harga ni bergantung pada harga barang dan tukaran wang. 

Boleh je saya konon-konon serap kos tapi saya awal-awal dah tapau harga tinggi-tinggi. Tapi tak nak baut macam tu. Saya ambil margin yang kecil untuk membantu anda sebagai peniaga agar dapat jual semula dan tak perlu nak naikkan harga lagi. Maintain jual pada harga pasaran biasa RM8-RM10 pada kos antara RM4 ~ RM6. 

FreshCare Borong

Pemilik

Saya menjual produk daripada Indonesia seperti Freshcare dan Vfresh pada harga borong dan lebih murah daripada harga pasaran agar pembeli dapat menawarkan harga yang kompetetif.

1 comments:

  1. Salam. Sy bminat nk bli fresh care 2 kotak besar untuk kegunaan sendiri n family. leh dpt harga kos x? Blh campur2 ke?

    ReplyDelete

OvenSarikin & Oven Kek Lapis . Powered by Blogger.

 
biz.