Monday, January 11, 2016

Jadual Penghantaran



Saya berharap anda dapat mengikut jadual penghantaran ini agar memudahkan anda mendapat stok dalam jadual dan pastinya menepati masa.

Saya takut nanti, kalau bayar lewat dari tarikh close order. Nanti stok tak cukup. Supplier saya ni akan bawa stok yang saya minta sahaja. Sekiranya anda bernasib baik dan saya juga bernasib baik. Pasti ada lebihan stok untuk diambil sebagai ready stok.

Kalau tak nasib baik, pasti terpaksa tunggu tarikh berikutnya.

Masalah yang kami hadapi sekarang ialah, pihak KKM Unit Farmasi dan Kosmetik seringkali membuat pemantauan untuk produk-produk yang dijual di sempadan sana. Oleh itu, ramai peniaga Minyak Angin Aromatherapy yang kurang semangat nak jual.

Tak banyak pilihan. Supplier ini je yang boleh bawakan pun. So, kadang-kadang dia ada limit juga sebab dia lebih kepada jual pakaian sebenarnya.

Harga pun dah berubah juga. Boleh Whatsapp saya 0172140664 untuk maklumat lanjut. Sebab takkan nak pamer harga ditempat awam. Takut persaingan tidak sihat pula.

FreshCare Borong

Pemilik

Saya menjual produk daripada Indonesia seperti Freshcare dan Vfresh pada harga borong dan lebih murah daripada harga pasaran agar pembeli dapat menawarkan harga yang kompetetif.

0 comments:

Post a Comment

OvenSarikin & Oven Kek Lapis . Powered by Blogger.

 
biz.