Wednesday, March 2, 2016

Safecare ~ Sekali Guna, Baru tahu


Safecare ini adalah yang pertama sekali keluarkan Minyak Angin Aromatheraphy sebelum pengeluar lain mendapati ada potensi untuk pasaran ini. Tengok sekarang. Menjadi kegilaan ramai. Saya saje dah supply bernilai RM100k dalam masa 6 bulan. Ramai lagi seller dan harga yang tu harga borong. Biasanya harga runcit di naikkan dalam 100% or 200% ikut permintaan.

Safecare ni ada satu bau je. Bau lemon tapi dinamakan Mind & Spirit. Bau memang sedap. Lebih oily. Pelanggan saya ni kalau yang order Safecare, dia mesti repeat Safecare. Sebab dia cakap. Safecare ni orang suka bila dah guna. Walaupun mahal sikit.

Tengok la dipunya packing. Exclusive sikit. Nampak mewah sikit.

Kalau ikut koleksi minyak angin saya pun. Safecare yang habis dulu.

FreshCare Borong

Pemilik

Saya menjual produk daripada Indonesia seperti Freshcare dan Vfresh pada harga borong dan lebih murah daripada harga pasaran agar pembeli dapat menawarkan harga yang kompetetif.

2 comments:

  1. salam. saya cikgu shukor dari pahang cadang nk order borong safecare.sekarang dh 3 bulan kami jual secara online dan offline. agak menggalakkan.
    camne dan berapa kos?
    tq

    ReplyDelete
  2. salam. saya cikgu shukor dari pahang cadang nk order borong safecare.sekarang dh 3 bulan kami jual secara online dan offline. agak menggalakkan.
    camne dan berapa kos?
    tq

    ReplyDelete

OvenSarikin & Oven Kek Lapis . Powered by Blogger.

 
biz.