Monday, March 21, 2016

Sido Muncul Roll On Tolak Angin Care


Sido Muncul datang pula dengan Roll On Tolak Angin Care. Pening kepala memang cari Indonesia mencari tolak angin. Mabuk perjalanan dan sebagainya.

Setiap kotak ni di sediakan 6 botol. Tapi saya jual tetap 12 botol so, minimum beli 2 kotak. Boleh start jual. Paling best, kemasan promo ini, ada percuma Tolak Angin Cairan. Boleh terus minum kalau masuk angin.

Produk ini hadir dalam bentuk kemasan botol roll on yang modern, praktis dan tidak mudah tumpah, sebagai minyak angin aromatherapy. Tolak Angin Care dibuat dari berbagai bahan herbal alami yang menyegarkan. Bahan-bahan Tolak Angin Care diantaranya menthol, champor, peppermint oil, ginger oil, fragrance, base oil yang dipercaya dapat menghangatkan tubuh, membangkitkan semangat, gairah, menyegarkan serta menenangkan jiwa, dan merangsang proses penyembuhan dari masuk angin.
 1 botol adalah 10ml






FreshCare Borong

Pemilik

Saya menjual produk daripada Indonesia seperti Freshcare dan Vfresh pada harga borong dan lebih murah daripada harga pasaran agar pembeli dapat menawarkan harga yang kompetetif.

1 comments:

OvenSarikin & Oven Kek Lapis . Powered by Blogger.

 
biz.