Tuesday, June 6, 2017

Jom Bisnes Dengan Shopee


Setelah mengetahui yang Shopee ada buat kolobrasi dengan Poslaju. Saya cuba sendiri untuk membeli dari Shopee terlebih dahulu. Hasilnya memang menarik. Sebabnya, belian saya tu, kos pos di subsidi orang Shopee. Percuma!

Kemudian, saya cuba sendiri untuk menjual di Shopee. Menariknya, kos pos itu akan masuk ke akaun Shopee dan saya hanya perlu tinggalkan parcel di mana-mana cawangan Poslaju. Memang mudah.

Secara tak langsung, pelanggan saya akan menikmati penjimatan dari segi kos Pos. Bayarankan, untuk kos pos min adalah RM9.80. Sekiranya pembelian RM30 ke atas. Kos pos adalah percuma!

Oleh kerana Subsidi untuk 5kg pertama. Bolehlah mencuba lepas raya nanti.

FreshCare Borong

Pemilik

Saya menjual produk daripada Indonesia seperti Freshcare dan Vfresh pada harga borong dan lebih murah daripada harga pasaran agar pembeli dapat menawarkan harga yang kompetetif.

0 comments:

Post a Comment

OvenSarikin & Oven Kek Lapis . Powered by Blogger.

 
biz.