Wednesday, February 22, 2017

Selamat Tahun Baru 2017

Salam sejahtera semua. Lama betul tak update pada blog ini. Maaf sebab terlalu sibuk. Saya ada web jualan untuk pembelian online iaitu www.bizdropship.me (boleh beli, dan bayar guna online banking).

FreshcareBorong juga ada FB tau iaitu fb.com/freshcareborong Jangan tersalah klik pula sebab ada juga yang guna nama yang sama. Ambil semangat kot. Sebab ada pelanggan yang confius betul ke ada saya profile atas nama Freshcare Borong dan add friend dengan liker page saya. Maaf, saya tak buat macam tu. Semua urusan pada whatsapp atau page sahaja.

Sekarang dah masuk tahun baru. Tapi kes lama masih lagi berulang. Pada pemain Freshcare mesti tahun kan. The Legendary Freshcare Supplier yang menghilang tanpa jejak dan janji refund tapi tak refund.

Boleh kata kadang-kadang mesti saya akan dapat mesej tanya saya ni dari agen yang sama ke. Saya ni kenal tak si polan dan si polan. Sampai saya malas nak jawab. Saya cuma cakap, saya cuma ada page yang ini dan tak kenal pesaing lain. Saya cuma buat hal saya sendiri sahaja.

Bukan apa. Saya tahu pun dari pelanggan-pelanggan saya. Saya stalk page dia pun dari pelanggan-pelanggan saya. Cuma kebetulan kami berasal dari daerah yang sama saja. Lain tu memang saya tak kenal pun.

Cuma, saya nasihatkan agar lebih berhati-hati dan sentiasa tuntut hak anda!

FreshCare Borong

Pemilik

Saya menjual produk daripada Indonesia seperti Freshcare dan Vfresh pada harga borong dan lebih murah daripada harga pasaran agar pembeli dapat menawarkan harga yang kompetetif.

0 comments:

Post a Comment

OvenSarikin & Oven Kek Lapis . Powered by Blogger.

 
biz.